Principis específics


Els principis específics que guien els plans educatius d’entorn són:

  • Coresponsabilització, participació i implicació de tots els agents educatius que actuen en un territori.
  • Cogestió, colideratge i cofinançament per part de les administracions implicades.
  • Voluntat de transformació social.
  • Descentralització, proximitat a la realitat i flexibilitat en els plantejaments i estructures per incentivar i promoure iniciatives locals que permetin assolir els objectius adequant-se a les necessitats territorials.
  • Innovació educativa per ajustar les respostes als nous reptes educatius.
  • Qualitat educativa com element bàsic per a la igualtat d’oportunitats i èxit per a tothom.
  • Confiança, diàleg i consens com a instruments bàsics per al treball i aprenentatge en xarxa.
  • Coordinació perquè tots els agents que intervenen s’hi sentin vinculats, identificats i compromesos.
  • Millora com a resultat d’una cultura avaluativa constant.

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s